31 Ekim 2016 Pazartesi

LOREAL GÜZELLİKLERİ...

Bu aralar dokusunu ve yapısını çok sevdiğim elimin çok sık gittiği 2 üründen bahsetmek istiyorum.Loreal True Match fondöten ve Makyaz Bazı.Cildinizde çok fazla kusur yada sivilce lekeleriniz yoksa ama makyajımda kusursuz olsun cildimdede renk tonu eşitlemesi olsun hep canlı görünen bir cildim olsun derseniz bence şans verilmesi gereken bir ürün. Kıvam olarak yapısı sıvı hemen ciltte dağılıyor ve bütünleşme sağlıyor ben makyaj süngeriyle dağıtarak tüm cildime yediriyorum.Kapatıcılığı orta seviyede kalıp gibi durmayan ama günboyu benim cildimde kalan belli bir saatten sonra hafif T bölgesinde parlamalar yapan bir ürün bunuda pudrayla sabitleyerek çözebiliriz sanırım.Makyaj bazına gelince içinde ışıltılar olan bir baz .Ben makyajbazlarımda genelde ışıltılı olanları tercih ediyorum nedense seviyorum cilde verdiği canlı ve parlak duruşunu.Makyajbazını uyguladıktan sonra kısa bir süre sonra makyajımı yapıyorum bana göre tutuculuğu gayet iyi gün içinde hiçbir sorun yaşamadım indirim zamanlarında kesinlikle şans verilmesi gereken bir ürün .Sizin bana önerebileceğiniz makyajbazları varsa yada bu ürünleri kullanan memnun kalan yada kalmayan varsa dinlemek isterim amacımız birbirimizi bilgilendirmek.MULU GEÇSİN GÜNÜNÜZ ..SEVGİLERİMLE.....

4 yorum:

  1. makyaj bazını merak ettim doğrusu sağolun güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tskediyorum okuduğunuz için memnun kalacağınızı düşünüyorum.......

      Sil
  2. Loreal True Match fondöteni bende çok beğendim.Rengini de tam tuttursaydım harika olacaktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok beğenerek kullandığım bir ürün canım..

      Sil