9 Mart 2015 Pazartesi

BUGÜNÜN OJESİ BAHAR GİBİ YEŞİL OLSUN ...

 Mis gibi bir Isparta sabahından herkese kuçakdolusu selamlar. Evet bugün güne yeşillerle başlamak istedim Note ojelerini çok seviyorum  rengide kurumasıda çok güzel. Yanında vanilya kokulu elkremide olunca ellerim bayram ediyorum bugün eğerki bu kremi denemediyseniz mutlaka deneyin derim okadar güzel vanilya kokusu varki ben bayıldım Gratisten aldım fiyatıda çoook uygundu
 Bugün pazartesi ama ben sendromsuz mutlu mesut bol parfüm kokulu bir hafta diliyorum sizlere canlarım.

4 yorum:

  1. Bayildim ben bu renge, cok hos!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin yakından çok daha güzel..

      Sil
  2. çok çok beğendim rengini <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğendiğine cok sevindim. Sevgilerle

      Sil