7 Şubat 2015 Cumartesi

BUGÜN GÜNÜN OJESİ PEMBEMSİ

 Biraz geç paylaşım olsada bugünün ojesi pembe alttonlu kırık beyaz rengindeki yeni tanıştığım bir markanın ojesi.Note marka ojelerin renk çeşitliliğini çok beğendim. Fırcası gayet güzel ojeyi rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Tırnak üzerinde dalgalanma yapmadı aslında tek katta bile gayet şık duruyor ama benim iki kat sürmek gibi bir alışkanlığım olduğu için bu rengide iki kat uyguladım. Cabuk kurumasıda benim için bir avantajdı tabi. Cosmetica mağazasından sanırım 2.50 _3tl gibi bir fiyata aldım. Note marka ojelerin diğer renklerinede bakmanızı tavsiye ederim. Ben şimdiden bu markanın oje serisini toplamaya başladım
NOT:Yorumlarınız benim için kıymetlidir.

4 yorum:

  1. Bayıldım duruşuna!
    Takipteyim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. beyaz rengi daha baskın sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım renk olarak pembe gibi ama beyaz tonu daha fazla içinde temiz bir görüntü oluşturuyor tırnakta

      Sil