31 Ocak 2015 Cumartesi

Loreal Paris Revitalift Magic Blur Krem

 Normalde bu kremi televizyonda reklamlarda görüp merak etmiştim. Watsonstaki bayan gercekten çok güzel biürün denemenizi tavsiye ederim diyince alıverdim. Aslında cildime ilk defa kullacağım kremleri hep korkarak başlarım. Çünkü farklı bircilt tipim var kışın kurudan karmaya yazında karmadan yağlıya dönük oyuzden araara kullandıgım kremleri değiştiriyorum cildimin o anki ihtiyacına göre. Neyse cok uzatmadan kremden birazcık bahsetmek istiyorum öncelikle kokusu çok güzel hafif aromatik gibi zaten ben kokulu ürünlere bayılıyorum cilde uygulandığında hafif kadifemsi bir his dokunuş yaratıyor.Ciltte dağılımı ve cilt üzerinde emilimi güzel topaklasma yada bulaşma yapmıyor. Benim cildime hafif bir parlaklık canlılık kattı ilk kullanmaya başladığım hafta işyerimdeki arkadaslar cildime ne kullandığımı sordular. Ben genelde bu kremi uygulandıktan sonra üzerine sadece Loreal Parisin Skin Perfection 5in1 BB kremini uyguluyorum daha sonrada makyajımı yapıyorum. Ürün tanıtımında anında ince cizgilerde kapatıcılık diye belirtilmişti. Kapatıcılık düzeyi orta diyebilirim. Eger sorunlu bir cildim yok yada tam kapatıcılıktan ziyade hafif cildimin rengini düzenlesin birazda parlaklık versin derseniz bu kremi deneyebilirsin.Benimki bitmek üzere.

Şuan farklı bir markanın ürününü deniyorum ama bu kremin yenisini indirime girdiğinde alıcam mutlaka. Benim aldığımda fiyatı 40_50 arasıydı diye hatırlıyorum.Benim cildimde allerji yapmadı ama siz yinede deneyerek alın derim. Sonuçta her cilt farklı tepki verebilir.                                                                                                 NOT:Yorumlarınız benim için kıymetlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder